Theta Healing - a változás te vagy

Theta Healing - a változás te vagy

Hitek rendszere - és a hiedelmek megvalósulása

Álruhás áldás

2017. május 02. - garnilla

A Theta Healing  by Viannak Stibal, megismerése előtt fogalmam sem volt arról, hogy nekem vannak hitrendszereim. Gyakorlatilag azt sem tudtam, hogy szó szerint mik ezek, azt meg pláne nem gondoltam volna, hogy ezek a "valamik" bármilyen hatással lehetnek az életemre. Miután nem tudtam a létezésükről, nyilván nem meglepő, hogy hatásmechanizmusukról sem volt fogalmam.

Miután - ahogy azt előző írásomban már felvázoltam - gyakorlatilag az én életem félelmekből állt, egy valóságos kis hadsereg volt készenlétben a tudat alattimban, arra várva, hogy mikor jöhetnek elő végre, hogy megkeserítsék a napjaimat. Mint - később sokat olvastam róla - kiderült az agyban a gének a gyakori visszatérő gondolatoknak köszönhetően összekapcsolódnak,, mintegy összesülnek, így alkotva olyan stabil párokat. Egy negatív gondolat, amennyiben mindig foglalkoztatja "gazdáját", magát az ego-t, képes arra, hogy kábítószerként működjön. Az egyáltalán nem érdekli, hogy rosszat, vagy jót tesz a szervezettel, kizárólag az a fontos, hogy a napi dózist - ami persze aztán egyre több kell, hogy legyen - megkapja. Nos, nagyjából így tudnám szemléltetni Joe Dispenza fantasztikus elméletét, mely első olvasatra bizony elég félelmetes volt számomra. Félelmetes! Milyen más érzést okozhatna egy felismerés egy folyton félő emberben, mint újabb félelmet? A szerencse ebben pusztán annyi volt, hogy ez a felismerés lehet akár jó hír is mindannyiunknak. Hiszen, ha rádöbbenünk arra, hogy mit okozunk magunknak a negatív gondolatainkkal, félelmeinkkel - mi mást, mint mentális és fizikai betegségeket - akkor talán arra is képesek lehetünk, hogy meggyógyítsuk magunkat.

Joe Dispenza tanításai persze nem az egyetlen művek, melyek átfutottak a kezemen. Útkeresésem során én is elolvastam szinte mindent, amit lehetett..Ekhart Tolle, Esther-Abraham-Hiks, Brian Tracy, és még nagyon hosszan sorolhatnám és sorolhatnám. De miért kerestem az utam? Mit akartam tudni és miért nem volt megfelelő számomra, a megszületünk-élünk-meghalunk és ennyi - hitrendszer? Hát persze hogy azért, mert féltem. Persze, hogy azért, mert meg is betegítettem magam. Egyenes következmény volt. 

A szó hatalma - gondolom - sokunk számára ismerős. Egy iskolai rossz minősítés, egy - egy elégtelen dolgozat, a kötélmászáskor felbuggyanó hangos nevetések, a "Atya Ég, mennyit híztál, mióta utoljára találkoztunk", "te sem leszel már hülyébb, már megint elrontottad, és mondjuk egy "Önnek rákja van" mondat, túlzás nélkül halálos sebet okozhat egy ember számára. Itt jönnek be a hitrendszerek. Amit elfogadsz valóságnak, az lesz a Te valóságod. Ha elfogadod, hogy meggyógyulhatsz, akkor meg is gyógyulsz. Ha azt gondolod, a betegséged halálos, akkor valószínűleg szintén igazad lesz. Pontosabban nem neked lesz igazad, hanem annak, aki ítéletet mond feletted. Az,hogy az ő "jóslata" beválik, no, az már rajtad múlik, pontosabban a hitrendszereden. Érdekességként említem meg, hogy van olyan ország, ahol a gyerekek kb hétéves koruktól dohányoznak (nem azt akarom mondani, hogy így kell élni!) és jóval magasabb kort érnek meg, mint amennyit mi csak szeretnénk. Ezeknek az embereknek nincs olyan hitrendszerük, hogy a dohányzás rákot okoz. Egyáltalán nem is ismerik ezt a betegséget...milyen érdekes. És persze döbbenetes is, ha belegondolunk, hogy a médiából például napi szinten mennyi hiedelem rakódik ránk, amit azonnal el is fogadunk valóságnak. Amiben két embernél több hisz, az már csoporttudatosság. Egészen elképesztő.

Jó hír, hogy lehet változtatni. Ha arra gondolunk, mennyire idiótának tartották anno azt a felfedezést, hogy a Földünk gömbölyű!....évszázadokig meg volt mindenki győződve arról, hogy a Föld lapos! (Különben lepotyognánk róla! :) S, lám...lám.....annak lett igaza, akit mindenki őrültnek tartott. Erre képes egy hitrendszer.

Hitrendszereink - a ThetaHealing szemszögéből négy szinten tárolódnak. Alap - , aztán a Genetikai szint,  a Történelmi szint, és a Lelki szint, mely gyakorlatilag egész lényünket magában foglalja.

Ha vicces akarnék lenni - mert persze az is vagyok - azt mondhatnám: Van hely bőven, mindegyik szinten. Jó mélyre eltárolódnak remek kis hiedelmeink, amit szüleink, nagyszüleink, óvónénik és bácsik, tanárbácsik és tanárnénik, később a főnökeink, "neaggyisten" a párunk sulykolnak belénk (a legtöbbször úgy, hogy nem is tudják). S meglévő hitrendszereinkről jórészt nem is tudunk! Legfeljebb azoknak vagyunk tudatában, ami alapszinten tárolódik: pl. a cukorbetegség, vagy a rák gyógyíthatatlan, vagy, hogy "előbb a munka, aztán a szórakozás", vagy épp az, hogy a "pénzért bizony keményen meg kell dolgozni". A Thetaval viszont lehetőség van arra, hogy ezeket a hitrendszereket - ha szeretnénk - percek alatt lecseréljük.

Ha ez igaz lenne, akkor egy olyan életet élhetnénk, amit mindig is szerettünk volna. Ahol azt éljük, amit szeretnénk....ha igaz lenne....Márpedig igaz! :)

Nekem egy betegség "kellett", hogy elinduljak a változás útján. Az Univerzum addig pofozott, míg kénytelen voltam elgondolkodni, mit tettem magammal. Még, ha súlyos orvosi mulasztás volt is a háttérben, ezt a betegséget én teremtettem. Egy percig, egy másodpercig sem hibáztattam senkit, és nem is gyűlöltem egy pillanatig sem a betegségemet. Egyetlen pillanatig sem. Jött, hogy segítsen......

A bejegyzés trackback címe:

https://azonnalivaltozas.blog.hu/api/trackback/id/tr4112474745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása